Kruimelpad
Digitaal evenementenloket
Wilt u in Beveren een evenement organiseren, dan kunt u voor alle nodige info terecht bij het Evenementenloket. U hoeft niet langer afzonderlijk een aanvraag te doen bij de brandweer, politie, milieudienst of de dienst mobiliteit. Het evenementenloket begeleidt u stap voor stap doorheen de aanvraag van uw evenement.
Via het evenementenloket wordt alle info gecentraliseerd.
Dien een aanvraag in voor elk van volgende evenementen:
- een publiek evenement
- een privé initiatief met meer dan 200 gelijktijdige aanwezigen
- een overnachting van meer dan 10 personen in een niet daarvoor ingerichte of (permanent) vergunde plek
- Om het even welke activiteit/evenement of initiatief waarvoor u een vergunning of toelating denkt nodig te hebben (zoals bijvoorbeeld een milieuvergunning voor muziek, het gebruik van een parking of plein, een aangepast verkeersreglement (speelstraat), …).
U moet niks meebrengen.
Geef uw evenement stap voor stap in via het digitaal evenementenloket.
- 30 kalenderdagen vóór de datum van uw activiteit of evenement
- 60 kalenderdagen voor het evenement bij sportmanifestaties, parades en braderijen
Hou zeker volgende informatie van uw evenement bij de hand:
- Datum en duur
- Locatie en inplantingsplan
- Verwacht aantal bezoekers & doelgroep
- Contactgegevens van de verantwoordelijken
- Materialen of infrastructuur die je wil huren van de stad
- Promotieplan
- Gewenste verkeersmaatregelen
- Gegevens van de gewenste muziek (volume, binnen/buiten,…)
Op basis van uw digitale aanvraag maken gemeente Beveren en de veiligheidsdiensten een inschatting van wat u nodig heeft. Na goedkeuring van uw aanvraag ontvangt u de nodige documenten en informatie. U kunt ook tussentijds de status van uw aanvraag opvolgen via uw persoonlijke omgeving in het evenementenloket.
of maak online een afspraak