Autonome Raad van het Gemeenschapsonderwijs - Administratieve Diensten, vertegenwoordigd door mevrouw
Nora De Caluwe en de heer Gordan Cengic, heeft op 6 juli 2023 een aanvraag ingediend voor stedenbouwkundige
handelingen en de exploitatie van een ingedeelde inrichting of activiteit.

Kort omschreven gaat het over een aanvraag tot het uitbreiden secundaire school, heraanleggen parking en
speelplaats lagere school.

De aanvraag heeft als adres: Donkvijverstraat 30, 9120 Beveren. Kadastraal bekend als 3 afd, sectie C nr. 0330C.

Het college van burgemeester en schepenen heeft op 6 november 2023 de omgevingsvergunning verleend.

De beslissing ligt ter inzage bij de gemeentelijke dienst Stedenbouw en Ruimtelijke Ordening, op volgend adres:
Gravenplein 8, 9120 Beveren. U kunt, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing.

U maakt deel uit van het betrokken publiek als u als natuurlijke persoon, rechtspersoon, vereniging, organisatie of
groep met rechtspersoonlijkheid gevolgen ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van of belanghebbende bent bij
de besluitvorming over de afgifte van een omgevingsvergunning of de bijstelling van de vergunningsvoorwaarden.

Bezorg hiertoe een beroepschrift: digitaal via het omgevingsloket (www.omgevingsloketvlaanderen.be) of per
aangetekende brief of via afgifte tegen ontvangstbewijs aan de deputatie van de provincie Oost-Vlaanderen
(Gouvernementstraat 1, 9000 Gent). Volg hierbij de volgende aanwijzingen nauwgezet op. Als u dat niet doet zal de
deputatie bijna zeker verplicht zijn om uw beroep onontvankelijk te verklaren.

Dien het beroep in binnen dertig dagen die ingaan op 28 november 2023. Deze dag is niet inbegrepen.

Bezorg gelijktijdig via het omgevingsloket, bij aangetekende brief of via afgifte tegen ontvangstbewijs een afschrift
van uw beroepschrift aan de vergunningsaanvrager (het adres van de vergunningsaanvrager vindt u in de beslissing) en
het college van burgemeester en schepenen van de gemeente Beveren

Vermeld in uw beroepschrift het volgende:
1. uw naam en adres en het feit dat u een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
2. de volgende referentie: OMV_2023048884
3. de redenen waarom u beroep aantekent;
4. een omschrijving van de gevolgen die u ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang
dat u hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
5. of u gehoord wenst te worden.
(*) Stort een dossiertaks van 100 euro op het volgende rekeningnummer BE92 0960 0055 3123 van de provincie met als
referentie “beroep omgevingsvergunning (OMV_2023048884)” en voeg het betalingsbewijs toe aan uw beroepschrift.
De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vindt u in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende
de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27 november 2015.